Formcheck

Jag är subblande nära viktmålet, men tyvärr var det 400 g för mycket. Nåväl, midjemåttet är 90 (-13 cm jämfört med januari) så jag är mycket nöjd ändå. Nåväl hade jag vägt mig på gymmet skulle jag vägt 64,9 för den vågen är lite mer optimistisk. Hade jag tid skulle jag nog mäta fett%, men det kan jag inte prioritera idag för vi har så mycket att förbereda.

Helgens skräpmat och vinglas har jag de där 400g för. Äter jag bröd under en helg tar det flera dagar innan magen är i ordning igen. Det är liksom inte värt det.

Nu har jag kraffsat ihop ett blad med övningar utan vikter, det finns massor, ett helt smörgåsbord! Så ett gym är inte ett måste för att komma iform, men det underlättar.

image

Eftet vi kommer hem ska jag delta i smaljeansens bikini boot camp som börjar den 25 maj. Mer om det sen.

Nä, dags att tvätta å sånt 🙂

Kram till er allihopa!

2 thoughts on “Formcheck

Kommentera

