Diagram

Här kommer diagram med mått och vikt. Hurra det går åt rätt håll. Det kanske är konstigt att lägga ut det här, men det ser till att hålla mig motiverad och inte gå i diket.

Idag är vikten 65,7 alltså 0,7 kilo från mitt viktmål den 15:e maj. Det kommer att gå, nu tror jag också på det. Det har jag inte alltid gjort.

Här är några av skillnaderna:
Vikt -7,8 kilo
Midja -11 cm
Överarm -8 cm (per arm!)

Det finns mer att ta från, särskilt på magen, men jag är nöjd med det jag har gjort hitills och ska fortsätta med samma livsstil efter 15 maj.

Kram alla fina!

Tillägg: BMI har gått från >30 till 27!

One thought on “Diagram

Kommentera

