Hur går det nu då???

Idag är det två veckor till min deadline för 65 kilo. Det är inom räckhåll. Jag har pause från mörk choklad och äter inte lika mycket nötter som för några veckor sedan. En typisk kost under min dag ser ut ungefär så här…

Frukost: havregrynsgröt, frukt, några nötter, kanel och mjölk 1,5%. Ibland ägg.

Mellis: ägg eller minikeso/lättkesella med bär el frukt.

Lunch: kött/fågel/fisk med quinoa, grönsaker, påssallad (färdig mix) oftast är lunchen rester från en middag. Långsamt äts lunchen, när man sitter mellan två småbarn är det svårt att själv äta fort 🙂

Mellis: samma som förra melliset. Ibland ett skivat ägg på hårdbröd och kaviar.

Middag: ungefär samma som lunchen.

Kvällis: jag blir alltid hungrig på kvällen så då äter jag ett sent mellis liknande de andra mellisarna.

Om jag inte hinner fixa ett bra mellis äter jag en frukt och några nötter.

Dryck: vatten, vatten, vatten. Till alla mål, även mellis!
Jo kaffe också, ibland svart, men mestadels med lite (för mycket) mjölk.

Sen tränar jag så mycket jag kan och orkar, oftast 4 ggr per vecka. Min grundtanke med träningen är att bli starkare, bättre, smalare genom variation. Hemma tränar jag med min 8 kilo kettlebell och styrka utan vikter. På gym gör jag allt möjligt, ja inte dansinpsirerade träningsformer, men allt annat.

Magen känns mindre, även i måttbandet. Jag ska uppdatera mitt diagram inom kort 🙂

Ha en super-Onsdag!
Kram

Kommentera

