Äntligen sandlåda… Eller?

image

image

Sandlådan är aningen geggig, men alldeles underbar tycker Axel. Själv ska jag snart gå till garaget och sanera galonbyxorna, med mera.

Idag återvände jag till mina backar efter lunchen, upp- ner, upp – ner osv. Finalen är den brantaste backen på väg hem till en lång och taktfast ”Bad romance” (Lady Gaga). Nu sitter jag i soffan, överdoserar koffein och har träningsvärk som bara den. Hur gick det till? Slarvig stretch? Länge sen sist? Gårdagens träning? Eller körde jag snabbare än vanligt? Förmodligen en kombo av ovan nämnda orsaker.

Dags att ta tag i de eländigt geggiga kläderna…

Trevlig kväll alla!

Kommentera

