Småbarnsföräldrar på gymmet…

– använder Bamsehudkräm som passerat bäst före datum.
– har ett blöjkit, haklappar och lite fruktmos i väskan
– använder små gratis Babylotion i ansiktet om de glömmer dagkrämen
– använder baby-wetwipes för att torka bort mascara under ögonen efter träningspasset
– rakar benen lika ofta (sällan) som de går till frissan

Ja jag ska inte dra alla över samma kant, men det stämmer in på mig. Jag brukar skratta lite för mig själv när jag byter om till mina snygga New-body trollor och amningsbehå när jag funderar på vad de andra på gymmet tänker. Själv tänker jag ”det här är din verklighet när du fått barn om några år”.

Hur ser er gympapåse ut? 🙂

Kommentera

