Gårdagens workout

Det bidde ingen rock, det bidde en tummetott… (citat från barnsaga)

Jag kunde inte träna på gymmet igår då jag inte kunde köra bil, då vi inte hade vinterdäck på båda bilarna osv. Det blev hemmaträning istället, men jag kom inte undan lätt för det.

Det senaste passet från http://www.myomytv.com är en killer!

Varning varning, kör den inte om du inte vill bli svettig, inte vill bli anfådd eller inte vill bli starkare och mer vältränad.

Den innehåller 4 st set med (två övningar i varje) på 6 min med och utan KB. Alltså 24 minuter + uppvärmning/stretch.

Mitt i passet kom Lasse in med posten, med mitt paket från adlibris, mer om innehållet i det senare… Jag blev väldigt sugen på att öppna paketet så det blev lite mindre vila mellan seten än man kanske borde ha.

Det blev en rock ändå, ingen tummetott!

Kommentera

