Aprilväder

Just nu är det snöstorm här ute, ungefär som i helgen. Ja det är verkligen aprilväder. Hoppas att det inte snöar så mycket att Lasse måste ha skjuts till jobbet (han har sommardäck). Jag måste ju ha bilen till gymmet i morgon!

Här är några bilder från i helgen, vem kunde tänka sig snögubbar i mitten av april? 🙂

Idag blev det ingen träning, jag fick grym träningsvärk i vaderna efter gårdagens 15 minutersträning. Hur gick det till kan man undra? Istället har jag spenderat min lilla egentid på att maila jobbet angående att börja jobba igen och loggat in på försäkringskassan för att plocka ut föräldraledighetsdagar.

I morgon ska jag träna på förmiddan med en kompis på gymmet, Ida får följa med i babyskyddet. Jag planerar att träna så här:
1. Uppvärmning (crosstrainer 10 minuter)
2. Skivstång, miniprogram (5 övningar helkropp) jag ska satsa på 20-25 kilo, 3 set
3. Roddmaskin 2000 meter, helst under 10 minuter.
Om jag klarar av punkt 2 och 3 har jag förbättrat mig på båda punkterna, personbästa så att säga 😉

Efter en lååång dag med kidsen är huvudet fullt med bomull, så jag ska dega framför teven nu och hålla tummarna att jag har egen bil i morgon.

Kommentera

