Sommarpasset

Prova det här passet: http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/2011/06/23/sommarpasset/

När det står maxa körde jag sprint på stället med höga knän, det känns det med. Funkar utan skor eller utrustning i vilken lokal som helst såsom hallen där jag körde passet barfota eller i hotellrum på resa etc. Har man bestämt sig finns inga ursäkter. Det tog bara typ 15 minuter med förberedelser.

Ett annat tips som gör att man inte lika lätt slipper undan träningen om man i förväg bestämt sig att man ska träna hemma ”idag”: ta på träningskläderna direkt på morgonen, skit i jeansen. Då får du duscha och byta om efter träningen istället och startsträckan till träningen blir kortare.

Nu är det dags för duschen, det tar ungefär lika lång tid som passet, men jag behövde ju ändå duscha. Sen ska jag hämta gullungen från förskolan. I morse ville han inte åka till förskolan, han ville däremot gärna följa med Pappa till tandläkaren (och borra) 🙂

För övrigt har Ida bestämt sig nu, hon vill inte amma mera. Lite trist men ändå bra. Det känns lite som att hon ska flytta hemifrån, vilken hönsmamma jag är 😀

Kram på er!

Kommentera

