Formcheck

En månad tills avresa till ett frärran land. Fram tills dess, och helst efter också, ska jag kämpa för att vara och bli mitt bästa med de förutsättningar som jag har. Träningen gör mig inte bara smalare, den gör mig också till en bättre person. Jag orkar vara mamma dygnet runt på ett bra sätt. Det orkade jag faktist inte före om sanningen ska fram, det var som PMS 24/7. Nu är allt mer harmoniskt, jag kan njuta av livet (oavsett diskhögens storlek mm).

Här kommer en uppdatering av mått/vikt, vågen visar 68,0 idag. Har varit under tidigare i veckan, men det räknas inte, för det är veckoslutens mätning/vägning som dokumenteras.

Idag blir det besök hos frissan, undra hur jag ser ut när hon är klar? Färg och klippning är inbokat. Håll tummarna att håret inte blir orange eller ramlar av mer än vanligt då det är otursfredag 🙂

Ha en superfredag och kanonhelg!

5 thoughts on “Formcheck

  1. Kul att se dina resultat! 🙂 Jag ska också göra en sådan där tabell tror jag!

    Jag har också fixat håret idag! Spännande att se om du blir nöjd med ditt barr. Fredag den 13:e är nog mer en turdag än en otursdag!

    Skaffa dig en toppenhelg! 🙂

    Kram

    • Kämpa på gumman du gör ett kanonjobb tycker jag och du kommer nog att bli superfin efter ett frissabesök det är du värd. Otursfredag är bara skrock. För mej har det hittils varit en tur dag. Fick sälja 3 smycken i dag så har tjänat in 335 kr i dag mijus kostnader förstås. Men dom räknar jag inte än.

      Kram kram på dej och krama ungarna från mej
      /Mamma

  2. Ja, det som inte har fallit av pga graviditet/amning gillar Ida att slita i. Det blir nog någob frilla av det kortare slaget.

    Ja diagrammet visar tydligt att det går segare, endast överarmarna har krymt sedan förra veckan, ja också vikten då.

    Linas barnkassar har inte varit till min fördel, trots att jag bytt ut kolisar till stor del.

    Ha en toppenhelg, hälsa familjen!
    Kram

Kommentera

