Onsdag

Idag har jag och Ida varit på strapats, först till sjukhuset på sån där regelbunden cellprovsgrej på mödravården, sen till gymmet. Ida somnade när jag provade lite löpband och sov snällt i babyskyddet tills det var stretchdags.

När vi kom hem åt jag rester av cowboygrytan vi gjorde igår, gott och nyttigt. Jag är helt slut nu, jag hade tänkt åka och köpa vårblommor typ penseer innan jag hämtar Axel på förskolan, men det får jag ta en annan gång. Kanske Axel vill följa på blomaffären? 🙂

One thought on “Onsdag

Kommentera

