Träningsfilosofi

Här är en länk till ett inlägg från Olgas blogg. Det kommer vara min grundplåt till framtida träningsfilosofi: Så du vill både ha muskler och tappa fett?.

I ”Träningsguiden” från Fitness Magazine, finns träningsprogram som på 8 veckor utlovar bra resultat. Bränn fett och bygg muskler, det vill väl alla? 🙂 Det är 7 veckor kvar till vår utlandssemester.

Efter att jag har träffat den där snubben på gymmet på måndag, ska jag testa sånt. Först vill jag ha lite hjälp så att jag har rätt form när jag lyfter etc så att jag inte skadar mig.

Nu är mellanmålet uppätet, räkningarna betalda, tvätten hängd, nu ska Ida väckas och matas innan vi åker och hämtar storebror på förskolan.

Kommentera

