I am commited!

Erbjud mig ingen skräpmat, godis eller fikabröd. Jag bjuder inte på sånt heller!

Jag har bestämt mig, om någon inte fattat det ännu 🙂

Idag är vilodag, jag laddar mentalt och fysiskt. Kroppen var väldigt trött igår efter passet och i morse lite segare än vanligt. Visst berodde det även på för lite sömn. Jag kanske tar en prommis på kvällen.

Jag ska nog boka om träningsrådgivningen på onsdag till en eftermiddag utan bihang (Ida). Jag vill testa fria vikter, inte maskiner. I det området på gymmet får inte bebisar följa med. Om jag slösar bort rådgivningen på fel sak får det inte effekt. Jag vill göra olympiska lyft och testa crossfit!

Kommentera

