Träningsveckan

Måndag: Backpromenad med liten syskonvagn.
Tisdag: kort prommis + Yoga på kvällen
Onsdag: Svettigt kettlebellpass
Torsdag: Jobbig ogenomtänkt seg lånprommenad med syskonvagn, totalt ca 1,5 timme.
Fredag: 30 min promenad efter lunch + core 25 min + spinning 45 min
Lördag: Backpromenad med syskonvagn (4 backar)
Söndag: Barbell 55min (ej genomfört än)
Jag är nöjd, särskilt med tanke på att Lasse har varit på jobbresa måndag-fredag!

Idag har jag fortfarande träningsvärk av fredagens corepass. Backträningen känns verkligen i benen, men inte just nu. Anspänningen som jag hade i benen i fredags berodde nog delvis på att jag var dåligt klädd och blev kall på torsdagens prommis.

Jag funderar på att låta dagens barbellpass fokusera mer på armar och rygg. Det är ju ett helkroppspass så inga delar av kroppen kommer undan, men man kan alltid styra med vikterna var man vill utmana. Eller så gör jag som vanligt, kör så tungt jag orkar i alla övningar 🙂

Nästa vecka då? Jag har bokat ett eftermiddagspass på tisdag, en PT-träff individuellt på onsdag och planerar köra core + spinning även nästa fredag. Utöver det improviserar jag utifrån dagsform, inspiration och motivation!

Ha en supersöndag!

Kommentera

