Lördagsgodis

image

Här sitter jag ensam och dricker ”Päronmums” framför ”Mord i paradiset” på TV. Den var rätt så god dock inte så matig och mättande som jag skulle önska.

Lasse är på sin egen 40-årsfest som hans jobbarkompisar har fixat. Barnen sover snällt.

Jag har en ny favoritblogg http://bodycomf.blogg.se/. En mammavänlig blogg med hög kompetens bakom. Jag har sedan tidigare har jag ”förföljt” Olga Rönnbergs blog samt Smaljeansen.

Nu har Smaljeansen inriktat sig mer på löpning, något som inte passar mig eftersom jag inte är löpare sedan tidigare, fött barn för ett halvår sedan och fortfarande ammar. Logiken bakom förklaras bäst av Olga.

Olga bjuder inte lika mycket på tips, övningar mm som förr. Hon är nog strängt upptagen med sina PT- kunder och offentliga karriär.

Snart blir det sängen, Godnatt!

Kommentera

