Uppdateringar

Jag har uppdaterat citat och viktresan på sidan där—>

Oj oj, det blir tufft att nå målet före resan (65 kilo). Nåväl, det händer i alla fall något hela tiden, jag behöver ju inte minska mitt omfång som deltagarna i Biggest Loser. Så länge centimetrarna försvinner och vikten minskar behöver jag inte justera min plan särskilt mycket, när det stagnerar så får jag åtgärda.

Jag kör på som vanligt, det vill säga tränar så mycket jag vill, orkar och gör det jag tycker är kul. Nästa vecka ska jag träffa en tjej som jobbar på gymmet för att diskutera min träningsplan. Jag hoppas att få lite hjälp med att komma igång med fria vikter, det vore tufft. Jag gillar inte maskinerna, jag gillar det funktionella tänket. Det är dels mer effektivt, varför träna en muskel åt gången när man istället kan träna flera, och naturligt.

Oj, plikten kallar, det vill säga Ida!

Kommentera

