Resultatuppföljning

Jag mäter och väger mig själv varje vecka. Nu ska fläsket bort, så är det bara! Här får ni en liten bild på cm/vikt-kurvorna:

Vad är det för skitsnack jag skrev i ett tidigare inlägg ”Så länge centimetrarna försvinner och vikten minskar behöver jag inte justera min plan särskilt mycket, när det stagnerar så får jag åtgärda.”. Hallåååå, hur länge vill jag ha det där fladdrande randiga fläsket på magen och späcket på ryggen? Lägg i nästa växel innan du fastnar Jenny!

3 thoughts on “Resultatuppföljning

  1. Okej – nästa veckas mål är 68 blankt på fredagmorgon 30 mars!
    Träningsplanen ser ut som följer:
    Fredag: Core + Spinning
    Lördag: Långpromenad efter lunch med vagn + Nike-pass
    Söndag: Barbellpass + Crosstrainer
    Måndag: Promenad till/från förskolan + Myomytv.com-pass
    Tisdag: Functionpass
    Onsdag: Träff med PT för att testa mer fria vikter
    Torsdag: ??? Nått kör jag

    Oj undra om jag sätter ribban för högt nu? Nåväl man kan falla, men man kan inte ge upp…. (i alla fall inte om man har skrivit det i en blogg 🙂 )

  2. Jo varför ändrar jag mig ang att vara nöjd med det jag uppnår med nuvarande upplägg? Jag har fotat nya bilder, jag hatar dem, dvs hur jag ser ut. Jag är less på att vara den knubbiga tjejen!

Kommentera

