Kvällens workout

Idag testade jag en workout från myomytv.com
http://www.myomytv.com/feel-it-kettlebell-interval-home-workout-plus-a-heart-to-heart/

Jag satte timern på 30s jobb 20s vila, 18 intervaller, 8 kilo kettlebell. Jo det kändes, jag blev hyffsat svettig. Jag vet inte om det syns på bilden.

20120321-231835.jpg

20120321-232118.jpg
Min utrustning

Jag körde tabataförslaget efteråt, men med en variation av plankan istället för att hoppa på en pall/låda. Jag hittade inget lämpligt alternativ här hemma. Sen tog jag en pause och då blev det så bra musik i lurarna att jag körde en tabata 20/10*8 med burpees, som en
avslutning innan stretch.

Sen har jag duschat, matat katt, plockat disken, hämtat tvätten, ny påse i blöjhinken, kopplat i bilen i snodden och ammat Ida. Ingen TV med andra ord 😀

När Lasse kommer hem har jag egentid på gymmet inbokat; core 25 min + spinning 45 + bastu, jag längtar!

3 thoughts on “Kvällens workout

    • Det var ett kort och effektivt program skulle jag nog påstå, känner värmen i kroppen fortfarande (efterförbränning?). Tyvärr tog det halvlång tid pga tekniskt strul med smart telefon.

Kommentera

