Nu är tisdag slut

Den här dagen har vi inte gjort så väldigt mycket. Matat barn, plockat disk, kört tvättmaskin, lagat mat, grovsanerat de största dammråttorna och annat som man behöver fixa.

När vi läste en bok kom Axel bestämt på att han ville åka till djurparken. Jag försökte förklara att de hade stängt på vintern, det var långt bort till djurparken och att vi åtminstone borde vänta med att åka tills pappa hade kommit hem. Han var ändå smått besviken att vi inte kunde åka direkt.

Efter att barnen somnat har jag plockat disk, diskat och fixat. Ingen träning blev det idag, bara en kall promenad. Jag hade för lite kläder på mig så den blev tillräckligt lång för att kidsen skulle somna, jag fick ringa Lasse och få friskluft. Stel som en pinne har jag känt mig därefter så jag provade den här yoga-videon av Tara Stiles, för de-stress.
http://m.youtube.com/watch?v=PqWpt1xyn8A

Jag har hemma-yogat med Tara förrut, men det var länge sedan. Jag har testat många sånna här hemma-yoga-video/ljudinspeliningar, bara gratisgrejer. Tara har de bästa, nu är jag mindre stel och kan somna gott!

Kommentera

