Nu har den börjat…

…ensamveckan alltså. Fast så ensamt blir det nog inte, måndag till onsdag kommer mamma. Torsdag och fredag har Axel förakola.

Just nu är det ca 99 timmar tills Lasse kommer hem igen, under den tiden kommer han att åka 6 flighter. Förrutom Sverige kommer han besöka 4 länder.

Tyvärr känns inte träningsvärken efter gårdagens pass så mycket som jag hoppats. Ger träning resultat om man inte får träningsvärk? Jag tänker iallafall så, om det stämmer får träningsexperterna sia om 😉

Tillägg, pga otydlig formulering: enligt min filosofi är träningsvärk = nybildning av muskler = förbättring vid nästa träning. Jag tycker nog också att träningsvärk är rätt skönt, dessutom har jag nästan aldrig ont i ryggen sedan jag började träna. Det är värt massor!

Kommentera

