Mitt fin a gym

Jag bytte gym för ett tag sedan, det nya är så fint och har jättebra utrustning, men lite dyrare per månad. Däremot kan jag konstatera att på sista raden är det här bättre, ekonomiskt också. Jag kan ta med mig Ida till en begränsad del av gymmet, det är ett stort plus. En annan sak – parkering. Jag betalade säkert 100 kr i parkeringsavgift när jag tränade på förra stället, på nya gymmet har de ca 10 gratisparkeringar, sen finns det fler billiga parkeringsplatser efter gatan.

Totalkostnaden är lägre och tillgängligheten är större, tummen upp!!

2 thoughts on “Mitt fin a gym

    • Jo fast, det var en sak som jag inte tog hänsyn till förrut när jag valde. Jag valde med hänsyn till kvalite, pris och utbud. Förra stället har mindre platser i klasser/pass (max 28p) och nästan alltid fullbokat. Här kan jag få plats samma dag jag bokar, de rymmer säkert 50-75% fler i träningssalen. Sen har de världens skönaste spinningcyklar, indoor walking osv 🙂

Kommentera

