1 down 3 to go

Ungefär så står det när man kör under en bro efter E4:an här i stan. Det syftar givetvis på hockeyn, jag tror det står 3 down 9 to go nu. De vann ju sin tredje slutspelsmatch igår.

I mitt fall gäller det inte hockey, det gäller matcherna på kvällen, alltså att få bus-Axel att somna. Inga problem ikväll, nåväl det tog en timma men ingen av oss skrek eller grina 😀

Ida beklagade sig nog mest över att jag höll henne vaken efteråt. Mamma är ju här, alltså min mamma dvs mormor till barnen. Båda var lite blyga först, sen gick det bra. När jag satte igång tvättmaskin å plockade undan var Ida med sin mormor. Det gick hur bra som helst.

Nu måste jag bara sova, jag vaknade ju 05 i morse!

One thought on “1 down 3 to go

Kommentera

