Nya butiker

Har ni sett den nya butiken som Leila har gjort? Kolla Här. Jag har ju pause från onyttigt bakande, men annars skulle jag nog köpt det mesta. Jag gillar ju riktigt hembakt, inte fusk med lightprodukter. Jag avstår hellre och äter något supergott som jag får baka själv mindre ofta.

På vårt handelsområde utanför stan kommer även några klädaffärer och Waynes coffe öppna i veckan. En latte vore inte så dumt, men men NO more. Vid nästa besök på Waynes blir det espresso! Ingen sirap eller ”latte art mjölk 4%”, nu är det the real deal som gäller nästa gång. Det kommer smaka jättegott, intalar jag mig…

Den här veckan får vi mest troligt besök av min pappa. Han kommer från storstaden på visit innan han åker till utlandet och jobbar. Nästa vecka kommer min mamma, hon bor i en pytteliten by i norr i ett gammalt bönhus. Det blir kul att de kommer, vi har inte träffat någon av dem sedan Idas dop faktist.

Nu ska jag göra mig i ordning, kanske åker på gymmet en sväng, ikväll är det nämligen omöjligt. Då är det förädrarmöte på förskolan!

Kommentera

