Dagens

Jag hade eventuellt tänkt åka på gymmet, men tiden försvann när jag satt framför datorn och fifflade med bloggen. Då körde vi en prommis till Axels förskola och tillbaka. Givetvis med musik i lurarna och de nyköpta broddarna på fötterna.

Oj vad det blåste! På väg till förskolan hade jag inga problem med vinden, men hem var det värsta motvinden, ca 1000 meter motlut i kombination med motvind i seglet (jalusi) på vagnen. Det blir aldrig riktigt som man har tänkt sig. När jag ska träna mage – kör jag rygg, när jag ska träna rygg blir det ben och när jag ska lågintensivträna en långprommis, blir den riktigt jobbig.

Nu ska Axel få mellis!

Kommentera

