Charlottes shaker

Här är jag och min proteindrink som serveras i en shaker ”fit and smart” by Charlotte Pirelli.

image

Ja det fanns två shakers på bodystore och den här verkade bättre än den andra. Jag kunde klara mig utan text ”fit and smart” osv. Jag är ju inget fan av Charlotte Pirelli, så den texten kunde jag också klara mig utan. Men enligt recensionerna så klarar den inte maskindisk, eller trycket klarar det inte så det försvinner nog inom kort 😉

För övrigt är proteinpulver helt klart ett bra recept på att mota bort godissug etc, men särskilt gott är det inte. Jag har provat att blanda det i smothie, bara vatten (urk) och 50/50 mjölk/vatten. Smothie var bäst, men främst ska jag ju använda det som nödmellis och då hinner man inte mixa så mycket smothisar.

2 thoughts on “Charlottes shaker

Kommentera

