Jag är inte riktigt frisk…

Det blåser massor, ute såklart. Jag har haft en dag i träsket. Eftersom jag är förkyld har jag inte kunna träna på några dagar, då blir jag på dåligt humör. Idag är förkylningen inte helt bra, men så fort Lasse kommer hem sticker jag till gymmet. Jag ska träna, vad som helst (inget bokat) sen ska jag basta och föna håret. Jag ska förbereda mig genom att packa väskan och ta en dubbel panodil. Visst låter det knäppt, men jag måste.

Jag har slarvat med mellis igår och idag, resultatet? Jag åt kakor, choklad och drack en liter kaffe per dag typ. Efter träningen ska jag på ICA och hämta mitt paket med proteinpulver. Då ska jag testa att använda det i olika mellisar.

Jag fick ut kidsen i vagnen på prommis efter lunch, men det är obehagligt dåligt grusat. Jag ringde kommunen och klagade!

image

Idag följde kissen med på prommis när jag gick en sväng med barnen.

image

Axel somnade fort

Kommentera

