Onsdag!

Idag hade jag främmande iform av en annan Jenny som gick i en parallellklass under låg/mellan och högstadiet. Hon har flyttat till stan och jag har lurat iväg henne till gymmet en gång. Nu har jag fyra olika tränings-budys, jag är inte trogen någon – jag tränar med alla.

– Ska vi fika?
– Kan vi inte träffas på gymmet istället?

Nåväl idag bjöd jag på lunch, jag gjorde en gulashsoppa med stort Mums! Lätt att göra, ingen mjölk eller gluten, den kan vi bjuda alla allergiker på.

Nu är barnen matade med mellis, Ida fick smaka min avocado jag tror att hon gillade det. Axel åt upp sin banan efter att jag hade ”lagat den”.

Kommentera

