Tränat

Jag har precis kommot hem från förskolan där jag hämtat Axel. För det var jag och Ida på gymmet, jag fokuserade på rygg och mage, sen avslutade jag med 2000m rodd på 11 minuter, lite oplanerat. Nu känner jag att det är benen och ryggen som kommer att kännas i morgon.

image

Före träningen passade jag på att mäta fett-%. Tjohoo, enligt den vågen var jag under 70 kilo nu. Nåväl, jag hade ca 9 kilo fett för mycket. Maskinen, och jag, tyckte att 60 kilo var en bra hälsosam vikt. Om man har en stadig viktnedgång på 0,5 kilo per vecka så tar det 18 veckor, dvs nästan ett halvår. Tur att jag har årskort.

2 thoughts on “Tränat

    • Jo det är ju planen (öka musklerna) då blir motorn och förbränningen större. Tyvärr var jag rätt stressad och hade inte tid att prata så mycket om mitt kvitto. Jag ser inte nån tot muskelmassa, men det står hur mkt det är på höger arm 😀

Kommentera

