Vasaflopp

Igår skulle jag ha deltagit i Vasaloppet på en spinningcykel, men det blev inget i år heller. Förra året var jag gravid och ville inte ta några risker, året före det vet jag inte vad jag hade gör ursäkt, året där före var jag gravid med Axel osv… Ursäkterna på en lång lång rad…

image

Idag mår jag bättre, helt utan alvedon. Jag har passat på att göra lite underhåll av de så viktiga fötterna. I morgon ska jag tillbaka på hästen igen, som man säger. Jag ska alltså till gymmet. Då kör jag och Ida ett förmiddaspass, cirkelträning för hela kroppen sen spinning på onsdag, det låter väl som en bra plan?

2 thoughts on “Vasaflopp

    • Jo det är lyx! När jag jobbade ville jag ju inte byta bort tid hemma mot gymtid. Jag har tur att det finns ett ställ med cirkelträning där Ida får följa med, så länge hon sitter i babyskydd alltså. Hon ska sitta väldigt länge i babyskydd, kan de sitta tills de fyller två? 😀

Kommentera

