I går var vi till bibblan

image

Sen däckades jag av en dunderhuvudvärk, migrän?

När jag vaknade ca 23.00 efter några timmar i sängen, hade Lasse nattat barnen och handlat på Ica. Jag var tydligen helt väck när han frågade mig vad han skulle handla, förruton Ida-blöjor som var nästan slut. Vilken hjälte min man Lasse är!

Jag fick också plats på Eddahallens spinningvasa, samma som vännen Lina. Jippie!

Jag har haft lite pause från spinning ett tag, så jag ska försöka komma in på ett sista minuten-pass i eftermiddag. Jag ser verkligen fram emot att få börja helgen med lite egentid på gymmet. Det här kanske låter konstigt, men jag skulle inte klara av att vara föräldraledig om jag inte tränade, jag skulle bli galen, bokstavligen.

Trevlig helg!

Kommentera

