God morgon!

image

Dagens outfit -> vi går all in på rosa/rött
Jag är ju inget stort fan av rosa, men mest för att det ofta är i kombination med blommor, volanger, hello kitty och prinsessor. Den här kombon kanske är lite utanför gränslandet för min del. Wery well cykelställ, kläder ska användas!

Ida är mindre snorig nu på morgonen än i går. Hon har fått lite mer ersättning än vanligt igår, jag märkte att hon inte riktigt orkade äta som hon borde från bröstet. Själv orkade jag inte tjorva på och pumpa. Jag var alldeles för trött, jag satsade min sista energi på att laga middag och äta, sen somnade jag.

Idag hade jag tänkt träna på eftermiddan, vi får väl se hur det går med det…

Kommentera

