Veckans träningspass

Ja den här veckan har jag både tagit det lugnt och kämpat på, hur då? Jo det blev bara två pass på gym, så tiden runtomkring och efter träningen blev mycke mindre.

Sammanfattning
2 pass på gym (kettlebell + barbell)
2 pass styrketräning hemma
2 powerwalks

Vad kunde göras bättre, mer eller annourlunda?
Promenader ute (fler) nja det har varit så kallt att jag inte ens tänkt tanken att lufta bebis och barnvagn. Möjligen hade jag kunnat köra mer hemmaträning i tisdags, när bilen strejkade och Lasse fick hämta Axel på förskolan.

Nej jag är nöjd med veckan, klapp på axeln och guldstjärna till mig!

One thought on “Veckans träningspass

Kommentera

