Nedräkning till semester

Nu är det ganska precis 14 veckor tills vi åker på en veckas utlandssemester. Jag längtar verkligen, framförallt längtar jag efter att vara i någolunda god form då. Om jag ska sätta mål så skulle jag önska -7kilo. Det är realistiskt och inom ramen för vad våra rekomenderande myndigheter rekomenderar till ammande mödrar.

Just nu är jag hyffsat irriterad på att min beställning inte har kommit ännu. Jag har ringt och mailat, suck! Nåväl, när prylarna kommer ska jag träna något 6 dagar per vecka. Idag ska jag på me & i klädparty hos en tjej som bor 1,5 km härifrån. Det blir en kort och intensiv prommis dit och tillbaka, alltid något!

Snart är Lasse hemma, ska sätta igång matlagningen innan Axel tjatar om Tontegröt (det blir lite för mycket av det just nu).

Kommentera

