Tisdag

Igår var jag till sjukgymnasten som gav tummen upp. Det fanns ingen delning i msgmusklerna och värken jag har haft i höften ansåg hon kunde orsakats överansträngning. Jag ska undvika att göra ansträngande övningar på ett ben, typ utfall, eller göra dem lite lättare med kortare steg.

På eftermiddan var jag på KB-pass, jag fick inte tag på någon 10-kilos kula till triceps, så jag fick ta en 12:a. Det gick bra det med, men idag känns det ordentligt i armarna.

Idag skulle vi på vägning med lillstumpan på vårdcentralen, men bilen startade inte. Nåväl,inget att göra åt det. Lasse hämtar Axel på förskolan på lunchen.

Nu ska jag fixa nått mellis, aningens sent…

Kommentera

