Äntligen kommer fåglar

image

Nu har vi främmande i holken, Axel säger ”tadoka” dvs talgoxar, ellee heter det talloxar… Mina fågelkunskaper är bristfälliga 😉

Igår var jag på kettlebellspass och i förrgår spinning. Idag är det vila och att vara med barnen som gäller. Det kan minst sagt vara en utmaning det med.

Jag har också beställt lite träningsprylar…

Bland annat den här skönheten

image

8 kilo kettlebell

och

image

Som jag inte har koll på vad de kallas, Casall har ju sitt specialnamn.
http://www.casall.com/tool/

När jag åker till gym och går på pass så åker jag en halvtimma före det börjar och kommer hem en halvtimma efter det slutade. Om passet är en timma så tar det alltså två timmar varje gång. Så jag har börjat.tänka att jag kan träna mer hemma. Min kropp är inte på en så hög nivå att jag måste till gymmet för att få en workout. Jag ska testa det och kanske kan jag springa lite också.

Vad sägs….

One thought on “Äntligen kommer fåglar

  1. TRX tror jag att det kallas i originalvariant…
    http://www.trxtraining.com/

    Säg till om den är bra. Jag skulle också vilja ha en sådan som back-up! 🙂

    Bra att träna hemma om du har den disciplinen. Det har inte jag. Själva grejen med att träna är mångt och mycket att komma hemifrån så det blir gymet för mig. Akta så att du inte svingar kettlebollen på barnen, maken eller katten 😉

Kommentera

